Koronavirukseen varautuminen Point Group -yhtiöissä

Haluamme pitää asiakkaistamme ja yhteistyökumppaneistamme huolta ja auttaa turvaamaan tuotannon jatkuvuuden. Ratkaisumme mahdollistavat suunnittelutyön jatkumisen myös etäyhteyksillä. Tukipalvelumme toimivat normaaliin tapaan, ja panostamme nyt verkkokoulutuksiin ja erilaisiin tukimateriaaleihin.

Tukipalvelut

Tukipalvelumme toimivat normaalisti, ja palvelemme ohjelmistoasiakkaita sähköpostitse ja puhelimitse arkisin klo 9-16.

Civilpointin asiakastuki
[email protected]
puh. 09 2313 2130

Buildpointin asiakastuki
[email protected]
puh. 09 3154 5203

Assetpointin asiakastuki
[email protected]
puh. 09 3154 5202

Civilpointin tukiportaali on ylläpitoasiakkaille suunnattu ohjekirjasto, josta löytyy ohjelmistojen suomenkieliset julkaisutiedot, PDF- ja videotutoriaalit ja usein kysytyt kysymykset. Pyydä henkilökohtaiset tunnuksesi Civilpointin tukipalvelusta.


Koulutukset ja tapahtumat

Toukokuun Point Group Summit 2020 -tapahtuma siirretään. Järjestämme seminaarin myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana ja tiedotamme siitä erikseen.

Buildpoint tarjoaa keväällä avoimia etäkoulutuksia Solibri-, Tekla Organizer-, Trimble Connect- ja Bluebeam-ohjelmistoista. Katso Buildpointin tapahtumakalenteri.

Civilpoint tarjoaa perinteisen luokkakoulutuksen rinnalle myös virtuaalilähitukea ja verkkokoulutuksia. Koulutukset voidaan räätälöidä jokaisen asiakkaan tarpeiden mukaan. Seuraathan ajankohtaisia koulutusuutisiamme, julkaisemme kevään aikana avoimia verkkokoulutuksia. Katso Civilpointin tapahtumakalenteri.


Webinaarit

Järjestämme kevään aikana useita maksuttomia webinaareja. Ajantasaiset tiedot löydät kunkin yrityksemme tapahtumakalenterista.

Hyödynnä Bluebeam Revun parhaat ominaisuudet
Torstaina 26.3.2020 klo 10-10.30

Bluebeam Revu on tehokas työkalu suunnitelmamuutosten seurantaan, määrälaskentaan ja yhteistyöskentelyyn PDF-tiedostoilla. Ohjelmisto yhdistää DWG- ja PDF-formaattien parhaat puolet ja on silti erittäin helppokäyttöinen. Webinaarissa ohjelmistoasiantuntija Simo Tarpila esittelee Bluebeam Revun parhaita ominaisuuksia.

Ilmoittaudu

Toteuta elinkaarimallin mukainen tiedonhallinta
Tiistaina 21.4. klo 9.30-10

Tässä webinaarissa opit toimintamallin, jonka avulla jo rakennuskohteen toteutuksen aikana valmistaudutaan kohteen huoltoon ja ylläpitoon. Tieto ei siiloudu, vaan se on käytettävissä jokaisessa rakennuskohteen elinkaaren vaiheessa.

Ilmoittaudu

Kytke huoltokirja hankkeen elinkaarimalliin
Tiistaina 19.5. klo 9.30-10

Hankkeen suunnittelu- ja rakennusvaihe kestää tyypillisesti muutaman vuoden, mutta ylläpitovaihe voi olla jopa 50-100 vuoden pituinen. Huoltokirja onkin kriittisen tärkeä, jotta huolto pystyy lähtemään liikkeelle saumattomasti ja tukeutumaan kaikkeen aineistoon. Tässä webinaarissa opit huoltokirjan perustoiminnallisuudet.

Ilmoittaudu

Katso webinaaritallenteita:


Arkancen viesti koronavirukseen liittyen

Dear partner,

With the coronavirus (COVID-19) epidemic affecting communities, families and individuals around the world, we are poised to experience in the days, weeks and months ahead a new situation that will affect us all as individuals and collectively as businesses.

In this extraordinary context, our first priority within the ARKANCE Group is to do everything at our humble level to restrict the spread of the coronavirus. Our subsidiaries, including ARKANCE SYSTEMS, will be putting in place from today, common sense measures. We hope that they will contribute to the protection of our teams but also of your own employees. We will adapt these measures on a daily basis to changing circumstances, in accordance with the recommendations of the authorities.

Furthermore, this crisis must not put our entire economy to the test and we must ensure continuity of service for our joint activities. We are therefore listening to you, via multiple communication channels, so that you can share your needs with us, inform us about the continuity of your activity and the means that we could propose to you to help support it, because it is in the difficulty that the notion of partnership must take on its full meaning. We are already detailing on our website how our various teams are mobilized to support you during this period, knowing that the scope of our services will necessarily evolve according to the announcements of the authorities, and the situation on the ground.

Take care of yourself and your loved ones.

Friendly,

Grégoire ARRANZ
CEO ARKANCE

Benjamin VAN DAELE
General Manager ARKANCE SYSTEMS
Finland

Tiedote 28.2.2020: Arkance ostaa Point Groupin osakekannan

Ota yhteyttä

Tuomas Hörkkö

Tuomas Hörkkö

Toimitusjohtaja

tuomas.horkko@pointgroup.fi

040 832 3553

Jaa